محصولات
سبد خرید

کیسه خواب خنک

نمايش 1 تا 30 از 35 (2 صفحه)

اگر می‌خواهید یک خواب راحت را در دل طبیعت تجربه کنید، باید با توجه به فصل و مقصد مورد نظرتان کیسه خواب را انتخاب کنید. کیسه خواب های خنک، سبک و راحت هستند و با پوشش دادن دمای بالای صفر درجه سانتی‌گراد می‌توانند بهترین انتخاب برای سپری کردن یک شب تابستانی یا بهاری در زیر سقف آسمان باشند.
هر کیسه‌خواب به طور کلی دارای یک دمای کامفورت می‌باشد، این عدد دمایی را نشان می‌دهد که در آن احساس راحتی خواهید کرد. دمای دیگری نیز بر روی هر کیسه خواب وجود دارد که حداقل دما عنوان می‌شود، این عدد نشان‌گر حداقل دمایی است که این کیسه‌خواب کارایی دارد؛ اگرچه در آن دما ممکن است احساس سرما کنید اما کیسه‌خواب تا درجه ذکر شده می‌تواند قابل استفاده قرار گیرد و شما را زنده نگه دارد.
کیسه خواب های خنک معمولا به کیسه‌خواب‌هایی گفته می‌شود که برای دمای زیر صفر طراحی نشده و مخصوص استراحت در فصل‌های گرم هستند. این کیسه‌خواب‌ها معمولا از وزن کمی نیز برخوردارند که موجب می‌شود از نظر بسیاری از ورزشکاران نظیر کوهنوردان ایده‌ئال محسوب شود. کیسه خواب دو نفره و یک نفره از انواع مدل‌های موجود در این دسته هستند که هر کدام متناسب با نیاز گروهی از افراد طراحی می‌شوند.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات