محصولات
سبد خرید

حفظ حریم شخصی

ما 100% به حفظ حریم شخصی شما اهمیت می دهیم.

آفرودبازار خود را ملزم به حفظ حریم شخصی شما و رعایت قوانین مربوط به حمایت از اطلاعات و حریم شخصی می داند.

این قوانین حفظ حریم خصوصی (Privacy Policy) است که در استفاده شما از وب سایت مجموعه آفرودبازار برقرار است . با استفاده از این سایت، شما شرایط (Privacy Policy) که در زیر آمده را پذیرفته اید

اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم:

جمع آوری اطلاعات آماریما از سایت خود و کاربران آن اطلاعاتی جمع می کنیم، مانند: آدرس IP، نرم افزار استفاده شده برای جستجوی سایت، سیستم عامل، صفحاتی که دیده شده اند، و...

 اطلاعات عمومی: اطلاعات جمع آوری شده از شما را برای بهتر شدن محتویات سایت مجموعه آفرود، تحلیل آماری استفاده از سایت همچنین جهت بهتر و بیشتر کردن امکاناتی که می توانیم در اختیار شما قرار دهیم، استفاده می کنیم
هرگز اطلاعات شخصی شما فروخته یا اجاره یا تعویض نخواهند شد.ممکن است از اطلاعات جمع آوری شده برای تحلیل آماری و به اشتراک گذاشتن با دیگر کاربران و مشتریان، استفاده در تبلیغات و جذب کاربران احتمالی استفاده شود.

استفاده از اطلاعات آماری: از این اطلاعات جهت کمک به تشخیص مشکلات و نگهداری سرورهای سایت و کامپیوترها، کنترل سایت، ارتقاء سایت و امکانات آن بر اساس اطلاعات رسیده، استفاده خواهد شد.ممکن است گزارشات داخلی بر اساس این اطلاعات نوشته شود که برای تحلیل های داخلی و کنترل و گرفتن تصمیمات بازاریابی استفاده خواهد شد.ممکن است اطلاعات آماری را به یک شریک سوم اعلام کنیم که در اینصورت از اطلاعات شخصی شما بدون اجازه شما استفاده نخواهد شد. 

 افشای اطلاعات: اگر با دلیل و منطق به این نتیجه برسیم که کاربری از قوانین و یا هر قرارداد ما سرپیچی کرده است، این حق را به خود می دهیم که اطلاعات جمع آوری شده از این کاربر را برای پیگیری قانونی حق خود یا جلوگیری از صدمه بیشتر به مجموعه آفرود بازار افشا کنیم. 

میزان امنیت سایتما از روشهای امنیتی تجارتی معقولی برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مربوط به اطلاعات شما، دقیق نگهداشتن اطلاعات و درست استفاده کردن اطلاعات، استفاده کرده ایم. هیچ انتقال داده ای در اینترنت یا هر شبکه بی سیمی به طور کامل امنیت ندارد.در نتیجه، ما سعی خواهیم کرد که از اطلاعات شما محافظت کنیم، اما هیچ شرکت یا سایتی( که شامل ما هم می شود) نمی تواند به طور کامل از این امر اطمینان داشته باشد و در واقع شما با مسئولیت و قبول خطر خودتان اطلاعاتتان را برای ما ارسال می کنید. 

حقوق شما: در صورتی که مایل هستید بدانید که چه اطلاعات شخصی از شما داریم یا مایل به تکمیل، اصلاح، بی نام کردن یا حذف اطلاعات شخصی ناقص، ناصحیح یا کهنه شده می باشید یا در صورتی که مایل هستید که دیگر از اطلاعات شخصی شما برای ارسال مطالب تبلیغاتی یا بازاریابی مستقیم یا تحقیق بازار استفاده نکنیم یا در صورت وجود علل قانونی مهم دیگر، می توانید به نحو مناسب و طبق قوانین حاکم اختیارات مزبور را با برقراری ارتباط با ما از طریق نقاط ارتباطی مذکور در ذیل اعمال نمائید. در بعضی از موارد، بخصوص در صورتی که بخواهید اطلاعات شخصی شما را حذف یا از استفاده از آن خودداری نمائیم، این امر ممکن است منتهی به عدم توانائی ما به عرضه خدمات به شما شود. ما توصیه می کنیم که از ابزار مدیریت پروفایل (profile management) موجود برای مقاصد فوق استفاده نمائید چه ابزار مزبور معمولاً به شما اجازه دسترسی مستقیم به اطلاعات شخصی و مدیریت مناسب آن را می دهند.

-  تغییر در Privacy Policy : هر تغییری در این Privacy Policy بلافاصله بر روی سایت فرستاده خواهد شد.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات