محصولات
سبد خرید
جوراب پیاده روی مدل Crivit - 309439
نا موجود

جوراب پیاده روی مدل Crivit - 309439

  • مدل: Ladies Trekking Socks 309439
  • برند: Crivit
ویژگی های بارز محصول :

  • مناسب برای خانم ها
  • دارای طراحی ارگونومیک جهت حفظ حالت طبیعی پاها
  • با جنسی از 52٪ پلی آمید، 44٪ پلی استر، 4٪ الاستان
  • وجود الیاف DryAct، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع، عدم تحریک پوست

گزینه های موجود

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

جوراب پیاده روی زنانه Crivit مدل 309439، از دیگر محصولات کمپانی Crivit بوده و دارای طرح و رنگ آمیزی زیبایی می باشد. هنگام پیاده روی بعد از انتخاب یک کفش مناسب، نوبت به جوراب ها می رسد که قطعا در راحت بودن پاها تاثیر به سزایی خواهند داشت. جوراب پیاده روی Crivit مدل 309439، گزینه ای ایده آل برای شما می باشد، این جوراب مناسب برای خانم ها بوده و می توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده نمایید.

جنس جوراب پیاده روی Crivit، ترکیبی از پلی آمید، پلی استر و الاستان است که علاوه بر دوام و مقاومت بالا، دارای نرمی و لطافت فوق العاده ای نیز می باشد. طراحی تمام قسمت های این جوراب از جمله کف، دور مچ و روی جوراب به گونه ای بوده که پاها حالت طبیعی خود را حفظ کرده و هنگام پباده روی طولانی مدت از این جوراب هیچ گونه خستگی احساس نمی شود. ویژگی بارز این جوراب، وجود الیاف DryAct در آن است که رطوبت را به سطح خارجی منتقل می کند و سبب خشک شوندگی سریع می شود که در این صورت پاها از خطر سرما زدگی در امان هستند، همچنین این ویژگی سبب عدم تحریک پوست شده و با استفاده از این جوراب نگرانی از بابت زدن تاول در کف پاها نخواهید داشت.

قسمت های مختلف جوراب پیاده روی زنانه : 1. کمر کشی جوراب که نرم بوده و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. 2. پد Achilles در قسمت پاشنه جوراب که سبب جلوگیری از اصطکاک و تاول می شود. 3. پد به کار رفته در این قسمت از ناحیه میانی مچ پا حفاظت می کند. 4. وجود کانال های تهویه در این قسمت که سبب خروج رطوبت می شود. 5. پد روی جوراب که در برار فشار کفش از پاها محافظت می کند. 6. پد قسمت پنجه، که سبب قرار گرفتن انگشت ها در حالت طبیعی می شود و از زدن تاول جلوگیری می کند.7. پد قسمت قوزک و پشت آن، که از تاندوم های دور مچ محافظت می کند. 8. وجود پدهای دور مچ که از مچ پا محافظت می کنند. 9. حالت طبیعی قرار گیری کف پا را حفظ می کند. 10. پد پاشنه، که سبب جلوگیری از اصطکاک و تاول می شود. 

ویژگی های بارز محصول :

  • مناسب برای خانم ها
  • دارای طراحی ارگونومیک جهت حفظ حالت طبیعی پاها
  • با جنسی از 52٪ پلی آمید، 44٪ پلی استر، 4٪ الاستان
  • وجود الیاف DryAct، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع، عدم تحریک پوست

معرفی برند

 کمپانی آلمانی Crivit، در زمینه ی تولید محصولات کمپ، طبیعتگردی، پوشاک و .... فعالیت دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این کمپانی در دسترس نمی باشد.

وبسایت رسمی محصول

جوراب
جنس52٪ پلی آمید، 44٪ پلی استر،4٪ الاستان
وزن60 گرم
تکنولوژی‌های بافت جورابالیاف DryAct، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع، عدم تحریک پوست
مناسب برای پیاده روی
ابعاد بسته بندی22x10 سانتی متر
محصول کشورآلمان
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات