محصولات
سبد خرید
جوراب رانینگ مدل Crivit - White 316736
نا موجود

جوراب رانینگ مدل Crivit - White 316736

  • مدل: Running Socks 316736
  • برند: Crivit
ویژگی های بارز محصول :

  • از جنس پلی آمید، پلی استر و الاستان
  • دارای نرمی و لطافت فوق العاده
  • دارای طراحی ارگونومیک جهت حفظ حالت طبیعی پاها
  • تکنولوژی Dry Act در کف جوراب جهت انتقال سریع رطوبت از کف پاها
  •  دارای استاندارد (بهداشت و سلامت کالا) OEKO-TEX 100

گزینه های موجود

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

جوراب زنانه رانینگ Crivit مدل 316736، محصولی بسیار کاربردی از کمپانی آلمانی کریویت می باشد که این کمپانی در زمینه تولید محصولات کمپینگ، طبیعتگردی، پوشاک و .... فعالیت می کند. جوراب Running Socks 316736 نیز از جوراب های تخصصی این برند بوده که در هنگام فعالیت های ورزشی به خصوص دومیدانی و پیاده روی گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

انتخاب لباس مناسب برای هر رشته ورزشی از نکات حائز اهمیت برای ورزشکاران بوده تا علاوه بر اینکه با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند، بتوانند از بدن خود به خوبی مراقبت کنند. در این صورت جوراب رانینگ کریویت با برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا می تواند انتخابی مناسب برای دوندگی و پیاده روی و نیز رشته های دو و میدانی، فوتبال و سایر ورزش ها با فعالیت فیزیکی بالا باشد. در ضمن این جوراب از استاندارد OEKO-TEX 100 برخوردار می باشد که تضمین می کند تمام اجزای آن بدون هیچ گونه ترکیبات مضر بوده و کاملا سالم و بی ضرر است. تمام این تست ها توسط آزمایشگاه های مستقل و بر اساس معیارهای شرکت OEKO-TEX انجام گرفته شده است.

جوراب زنانه رانینگ Crivit از جنس پلی آمید، پلی استر و الاستان است و دارای نرمی و لطافت فوق العاده ای می باشد. طراحی تمام قسمت های این جوراب از جمله کف، دور مچ و روی جوراب به گونه ای بوده که پاها حالت طبیعی خود را حفظ کرده و هنگام استفاده طولانی مدت از این جوراب هیچ گونه خستگی احساس نمی شود. ویژگی بارز جوراب رانینگ Crivit برخورداری از تکنولوژی Dry Act می باشد که باعث می شود کف پا ها همیشه خشک بماند و خطر تحریک پوست و تاول را نیز از بین می برد.

تمامی قسمت های این جوراب دارای ویژگی های مختلفی است: 1. کمر کشی جوراب که نرم بوده و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و از سرخوردن جوراب جلوگیری می کند. 2. عمل فشرده سازی در این قسمت باعث شده تا گردش خون به خوبی انجام شده و مانع تورم و سنگینی پاها می شود. 3. پد موجود روی تاندون آشیل جهت کاهش فشار در قسمت مرکزی پا. 4. پشتیبانی و محافظت از مفصل مچ پا که عضوی اساسی برای دویدن است و راحتی در پاشنه پا 5. محافظت از بخش رویی پا 6. محافظت از پنچه پا 7. محافظت از مچ پا  8. پد قسمت پنجه، که سبب قرار گرفتن انگشت ها در حالت طبیعی می شود و از زدن تاول جلوگیری می کند. 9. کفی ارگونومیک برای پای راست و چپ 10. کفی چند لایه برای نقاط پرفشار حین دویدن

ویژگی های بارز محصول:

  • از جنس پلی آمید، پلی استر و الاستان
  • دارای نرمی و لطافت فوق العاده
  • دارای طراحی ارگونومیک جهت حفظ حالت طبیعی پاها
  • تکنولوژی Dry Act در کف جوراب جهت انتقال سریع رطوبت از کف پاها
  •  دارای استاندارد (بهداشت و سلامت کالا) OEKO-TEX 100

معرفی برند

 کمپانی آلمانی Crivit، در زمینه ی تولید محصولات کمپ، طبیعتگردی، پوشاک و .... فعالیت دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این کمپانی در دسترس نمی باشد.

وبسایت رسمی محصول

جوراب
جنس53% پلی آمید، 40% پلی استر، 7% الاستان
وزن100گرم
تکنولوژی‌های بافت جورابDry Act ، خشک شوندگی کف پا
مناسب برایدوندگی، پیاده روی
ابعاد بسته بندی22x10 سانتی متر
محصول کشورآلمان
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات