محصولات
سبد خرید
جوراب اسکی مدل 1901_Crivit - 319343
نا موجود

جوراب اسکی مدل 1901_Crivit - 319343

  • مدل: 1901_Ladies Ski Functional Socks - 319343
  • برند: Crivit
ویژگی های بارز محصول :

  • مناسب برای خانم ها
  • دارای طراحی ارگونومیک جهت حفظ حالت طبیعی پاها
  • مجهز به تکنولوژی BI twist، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع
  • وجود الیاف DryAct،  انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع، عدم تحریک پوست
  • با جنسی از 56٪ پلی آکریلیک، 9٪ پلی آمید، 12٪ پشم ، 21٪ پلی استر و 2٪ الاستان

گزینه های موجود

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

جوراب اسکی زنانه Crivit مدل 1901_319343، از دیگر جوراب های تخصصی این کمپانی بوده که دارای طرح و رنگ آمیزی زیبایی می باشد. از مواردی که برای تمامی ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است، پوشاک رشته ی ورزشی بوده که در آن فعالیت دارند. ورزشکاران با انتخاب پوشاکی مناسب علاوه بر راحتی، امنیت را نیز برای خود به ارمغان می آورند. در ورزشی مانند اسکی بعد از انتخاب کفش ها و دیگر لباس ها نوبت به جوراب ها می رسد که قطعا در راحت بودن و حفاظت از پاها تاثیر به سزایی خواهند داشت. جوراب اسکی Crivit مدل 1901_319343، تولید شده با به روزترین تکنولوژی های دنیا است و می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد که دراین قسمت به معرفی آن خواهیم پرداخت.

جنس جوراب اسکی Crivit  ترکیبی از پلی آکریلیک، پلی استر، پشم، پلی آمید و الاستان است که علاوه بر دوام و مقاومت بالا، دارای نرمی و لطافت فوق العاده ای نیز می باشد. طراحی تمام قسمت های این جوراب از جمله کف، دور مچ و روی جوراب به گونه ای بوده که پاها حالت طبیعی خود را حفظ کرده و هنگام استفاده طولانی مدت از این جوراب هیچ گونه خستگی احساس نمی شود. یکی از تکنولوژی های به کار رفته در این جوراب BI twist بوده که با ترکیب پلی آکریلیک و پشم به نهایت خشک ماندن و در نتیجه گرم بودن پاها کمک می کند، به طوری که پشم به کار رفته در این جوراب مستقیما رطوبت را جذب کرده و پلی آکریلیک خشک شوندگی سریع را تضمین می کند.

ویژگی بارز این جوراب به کار رفتن الیاف DryAct در آن است که رطوبت را به سطح خارجی منتقل می کند و سبب خشک شوندگی سریع می شود که در این صورت پاها از خطر سرما زدگی در امان هستند، همچنین این ویژگی سبب عدم تحریک پوست شده و با استفاده از این جوراب نگرانی از بابت زدن تاول در کف پاها نخواهید داشت.

قسمت های مختلف جوراب اسکی زنانه : 1. کمر کشی جوراب که نرم بوده و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. 2 و 3. پدهای به کار رفته بر روی ساق پا و پشت آن که داری تهویه هستند و از فشار کفش اسکی به این نواحی جلوگیری می کنند . 4. پد قسمت پنجه، که سبب قرار گرفتن انگشت ها در حالت طبیعی می شود و از زدن تاول جلوگیری می کند. 5. پد روی جوراب که در برار فشار کفش از پاها محافظت می کند. 6 و 7. پد Achilles قسمت قوزک و پشت آن، که از تاندون های دور مچ محافظت می کند. 8. پد پاشنه، که سبب جلوگیری از اصطکاک و تاول می شود. 9. پد به کار رفته در این قسمت از ناحیه میانی مچ پا حفاظت می کند. 10. حالت طبیعی قرار گیری کف پا را حفظ می کند.

ویژگی های بارز محصول :

  • مناسب برای خانم ها
  • دارای طراحی ارگونومیک جهت حفظ حالت طبیعی پاها
  • مجهز به تکنولوژی BI twist، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع
  • وجود الیاف DryAct،  انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع، عدم تحریک پوست
  • با جنسی از 56٪ پلی آکریلیک، 9٪ پلی آمید، 12٪ پشم ، 21٪ پلی استر و 2٪ الاستان

معرفی برند

 کمپانی آلمانی Crivit، در زمینه ی تولید محصولات کمپ، طبیعتگردی، پوشاک و .... فعالیت دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این کمپانی در دسترس نمی باشد.

وبسایت رسمی محصول

جوراب
جنس56٪ پلی آکریلیک، 9٪ پلی آمید، 12٪ پشم ، 21٪ پلی استر ، 2٪ الاستان
وزن100 گرم
تکنولوژی‌های به کار رفتهBI twist، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع
تکنولوژی‌های بافت جورابالیاف DryAct، انتقال رطوبت و خشک شوندگی سریع، عدم تحریک پوست
مناسب برایاسکی
ابعاد بسته بندی22.5x10 سانتی متر
محصول کشورآلمان
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات