محصولات
سبد خرید
درجه باد مدل T-Max - Tyre Gauge
نا موجود

درجه باد مدل T-Max - Tyre Gauge

  • مدل: Tyre Gauge
  • برند: T-Max
ویژگی های بارز محصول :

  • دارای شلنگ لاستیکی
  • دارای حداکثر فشار 70PSI
  • واحد های اندازه گیری PSI ،Bar
  • ساخته شده از برنج با محافظ پلاستیکی

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

فاقد 5 درصد تخفیف اعتباری

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

درجه باد T-Max مدل Tyre Gauge، محصولی دیگر از برند چینی تی مکس بوده که با ساخت تجهیزات مختلف آفرودی توانسته نمایندگی های مختلف در استرالیا، اروپا و آمریکا بدست آورد. همانطور که می دانید از مهمترین مواردی که به عملکرد بهینه خودرو و دیگر وسایل نقلیه در مسیرهای آفرودی و خارج شهر کمک می کند، تنظیم باد لاستیک های آن ها می باشد که این کار باعث بالا بردن ضریب امنیت وسایل نقلیه در هنگام رانندگی می شود. وجود باد بیش از حد مجاز در لاستیک ها مشکلاتی مانند کاهش تعادل خودرو و گیر کردن لاستیک های آن را در پی خواهد داشت و احتمال بروز حوادث در هنگام رانندگی را چندین برابر خواهد کرد. در مسیرهای آفرودی به دلیل وجود زمین های گل و لای، برفی، شنی و ... لازم است باد لاستیک ها را تا درجه مطلوبی کم کرد که این کار اصطکاک لاستیک ها با زمین را افزایش داده و در نتیجه احتمال گیر کردن لاستیک های خودرو در این نوع زمین ها را کاهش می دهد. همچنین کم باد بودن لاستیک ها مشکلاتی نظیر سفت شدن فرمان، افزایش مصرف سوخت، پنچری و افزایش استهلاک را در پی دارد. برای حل این مشکلات و حفظ ایمنی بیشتر در رانندگی می توان به کمک درجه باد، فشار هوا در لاستیک ها را کنترل کرد. درجه باد Tyre Gauge یکی از درجه بادهای آنالوگ شرکت تی مکس می باشد که باعث می شود در کمترین زمان ممکن و با دقت بسیار بالایی، بتوان باد لاستیک وسایل نقلیه از جمله خودرو، دوچرخه، موتورسیکلت و ... را کنترل کرد.

جنس این درجه باد از برنج به همراه یک محافظ لاستیکی بوده که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. قابل ذکر است که این محصول از دقت اندازه گیری بالایی برخوردار است که تغییرات دما، ارتفاع و رطوبت در آن تاثیری ندارد. این درجه باد مجهز به دو واحد اندازه گیری Bar و Psi می باشد که پس از اندازه گیری، میزان فشار بر روی صفحه نمایش آنالوگ آن نشان داده می شود. از مزایای این دستگاه نسبت به درجه بادهای دیجیتال می توان به عدم وابستگی به باتری اشاره کرد. در ضمن با وجود شلنگ لاستیکی و منعطف پذیری که دارد به همراه سری فلزی بلند آن به راحتی می توانید بر روی گیج تسلط داشته و درجه باد را بخوانید.

ویژگی های بارز محصول :

  • دارای شلنگ لاستیکی
  • دارای حداکثر فشار 70PSI
  • واحد های اندازه گیری PSI ،Bar
  • ساخته شده از برنج با محافظ پلاستیکی

معرفی برند

برند T-Max که یک برند چینی محسوب می شود، دارای نمایندگی های متعددی در استرالیا، اروپا، آمریکا و سایر قاره ها می باشد. این کمپانی با طراحی و تولید تجهیزات با کیفیت آفرودی نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین لازم به ذکر است که در اکثر نمایشگاه های کمپینگ و صنعتی شاهد حضور این برند بی نظیر هستیم. نمایندگی انحصاری این برند در ایران نیز در حدود 13 سال فعالیت داشته و به محبوبیت خاصی میان آفرودرها رسیده است.

درجه باد
نوعآنالوگ
وزن200 گرم
جنس بدنهبرنجی
طول شلنگ17 سانتی متر
ابعاد بسته بندیدر دسترس نمی باشد
گارانتیدارد
محصول کشورچین
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات