محصولات
سبد خرید
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
نا موجود
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote
پدل برد بادی Bote

پدل برد بادی مدل Bote - Traveller Aero 12'6" Classic Teak

  • مدل: Traveller Aero 12'6" Classic Teak
  • برند: Bote
ویژگی های بارز محصول :

  • مجهز به سه فین
  • دارای فوم ضد لغزش BVA
  • وجود دستگیره برای حمل و نقل راحت
  • تسمه های کشی در ابتدا و انتها برای حمل کیف و سایر تجهیزات
  • دارای یک کوله پشتی به همراه پمپ باد، کیت تعمیر، یک عدد پارو، بند شانه ای، غلاف نگهدارنده پارو و ...

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

فاقد 5 درصد تخفیف اعتباری

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

پدل برد بادی Bote مدل Traveller Aero 12'6" Classic Teak، یک پدل برد بادی است که برای انواع تفریحات آبی همچون ماهیگیری، قایقرانی، یوگا، موج سواری و... می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و مفید واقع شود. از آنجایی که این محصول یک پدل برد بادی است به راحتی می‌توان بادش را خالی کرده و به راحتی قابل حمل است. پدل برد مذکور به شکلی طراحی شده است که در طولانی مدت شما را خسته نخواهد کرد و می‌توانید ساعت‌ها بر روی آن پارو بزنید.

به همراه پدل برد بوته محصولاتی از جمله کوله پشتی، پمپ باد، کیت تعمیر، پارو، بند شانه‌ای و غلاف نگهدارنده پارو ارائه می‌گردد که پکیجی کامل برای انواع تفریحات آبی محسوب می‌گردد. وزن کلی این اقلام 20.4 کیلوگرم بوده و وزن پدل برد به تنهایی 13.6 کیلوگرم است. همچنین باید اضافه کرد که وزن قابل تحمل این محصول 124.7 کیلوگرم می‌باشد.

ابعاد پدل برد مذکور 32x76.2x15.2 سانتی‌متر بوده و ابعاد بسته بندی آن 91.4x43.2x33 سانتی‌متر است. به همین خاطر باید به راحتی در میان لوازم شما جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. همینطور باید اضافه کرد که در کناره‌های پدل بورد Bote دستگیره‌هایی تعبیه شده است که حمل آن را آسوده تر ساخته و علاوه بر آن تسمه‌های کشی در ابتدا و انتهای پدل قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توان کوله و دیگر تجهیزات کوله را حمل کرد.

از دیگر نکات جذابی که باید به آن اشاره کرد این است که پدل برد دارای فوم ضد لغزش BVA بوده که مانع سر خوردن شما به هنگام قایق سواری خواهد شد. از این گذشته باید اضافه کرد که در طراحی این محصول از فناوری Aero استفاده شده که فشار را به طور مساوی در پایین و بالای پدل برد پخش می‌کند. پدل بورد مذکور از سه عدد فین بهره مند بوده که دو فین آن در حاشیه پدل قرار گرفته و به افزایش سرعت کمک می‌کند. فین دیگری که ابعاد آن به نسبت دو فین دیگر بزرگتر بوده در قسمت مرکزی و انتهایی پدل قرار می‌گیرد و به حفظ تعادل و جهت دهی کمک خواهد کرد.

ویژگی های بارز محصول:

  • مجهز به سه فین
  • دارای فوم ضد لغزش BVA
  • وجود دستگیره برای حمل و نقل راحت
  • تسمه های کشی در ابتدا و انتها برای حمل کیف و سایر تجهیزات
  • دارای یک کوله پشتی به همراه پمپ باد، کیت تعمیر، یک عدد پارو، بند شانه ای، غلاف نگهدارنده پارو و ...

معرفی برند

شرکت BOTE در سال 2009 توسط مگدا و کوری کوپر در شهر Destin فلوریدا تاسیس شد. مگدا و کوپر از دوران کودکی به شنا، ماهیگیری، اسکی روی آب و تمام فعالیت هایی که به آب مربوط می شد علاقه فراوان داشتند. آن ها پس از اتمام دوران کالج با هم ازدواج کرده و به Destin (شهری که آب در زندگی مردم نقش مهمی دارد)، برای ادامه زندگی مهاجرت کردند. آن دو در اواخر سال 2008 اولین تخته موج سواری خود را ساختند، اما آن به شدت بزرگ و ناپایدار بود. ولی کوپر با امید بسیار به همسرش قول داد تا پدل بردهای منحصربه فردی را تولید کند. کوپر در فکر تولید پدل بردهایی بود که علاوه بر پایداری و استحکام بالا، بتواند در زمان ماهیگیری کارآمد باشد تا بتواند سطل ماهیگیری و یا سایر وسایل مورد نیاز را در کنار خود داشته باشد. در واقع به دنبال ساخت محصولی به سادگی پدل برد، اما با کارآیی قایق ماهیگیری برای سهولت در استفاده بود. مگدا و کوپر برای تحقق رویاهایشان شغل های خود را کنار گذاشته و به ساخت محصولات خود با نام BOTE پرداختند. این شرکت به مانند فرزند دوم آن ها تلقی شده و با داشتن افراد و کارمندان مسئول که همانند خود آن ها علاقه مند به این کار بوده اند و با استفاده از نوآوری های روز و ایده های تازه محصولاتی را خلق کردند که سبک زندگی را تعریف می کند. از این رو توانسته اند به یک برند خوشنام و گسترده در سراسر جهان تبدیل شوند.

وبسایت رسمی محصول

پدل برد
جنسفیبر کامپوزیت، پی وی سی سخت و فوم BVA
وزن13.6 کیلوگرم
ابعاد381x76.2x15.2 سانتی متر
نوعبادی
مناسب آب هایآرام - مواج
وزن قابل حمل124.7 کیلوگرم
محفظه ضد آبندارد
صندلیندارد
پارودارد
محل حمل باردارد
نگهدارنده بطریندارد
فیندارد
گارانتیدارد
محصول کشورآمریکا
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات