محصولات
سبد خرید
پدل برد مدل "isurfen - 10'6
پدل برد مدل "isurfen - 10'6
ساخت ایران نا موجود
پدل برد مدل "isurfen - 10'6
پدل برد مدل "isurfen - 10'6

پدل برد مدل "isurfen - 10'6

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

پدل برد آیسورفن سایز "6'10 مناسب برای افراد درشت اندام و ورزشکاران حرفه ای با تحمل وزن 95 کیلوگرم می باشد. جنس تخته شامل دو بخش هسته و پوسته بوده، که هسته از فوم EPS که به روش CNC تهیه می شود و پوسته از جنس الیاف شیشه حصیری یکپارچه و رزین اپوکسی است که مقاومت استحکامی و ضد UV بسیار بالایی پیدا می کند. پد روی تخته از جنس EVA Foam ضد لغزش بوده و به جای دسته برای حمل و نقل راحت تر تعبیه شده است. همچنین این پدل برد دارای فین استبلایزر ماژولار بوده و قابلیت نصب و جدا شدن دارد.

معرفی برند

ورزش های آبی، بسیار مهیجند، اما هزینه بالایی دارند. آیسورفن در تلاش است تا برای نخستین بار با تیمی متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه های مطرح کشور، این ورزش ها را برای عده بیشتری قابل استفاده نماید. در حال حاضر پدل برد های آیسورفن با استفاده از علم روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، با قیمت به مراتب پایین تر نسبت به نمونه های خارجی تولید شده است و ما برای اطمینان از کیفیت محصول در آزمایشگاه مقاومت مصالح دانشگاه صنعتی شریف تست نموده ایم. همچنین تست های عملکردی توسط قهرمانان ملی صورت گرفته و به تایید رسیده است. فرآیند ساخت، به ما امکان ارائه محصول های متنوعی به لحاظ اندازه و طرح را می دهد.

پدل برد
جنسفوم/ الیاف شیشه / رزین اپوکسی
وزن12.5 کیلوگرم
ابعاد325x85 سانتی متر
مناسب آب هایآرام
وزن قابل حمل95 کیلوگرم
صندلیندارد
پاروندارد
محل حمل بارندارد
فیندارد
گارانتیدارد،( یکسال)
محصول کشورایران
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.
برچسب ها: پدل , برد , مدل , "isurfen , 10'6 , تفریحات , آبی , isurfen

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات