محصولات
سبد خرید
کوله 25 لیتری مدل Vango - Rush 25
نا موجود

کوله 25 لیتری مدل Vango - Rush 25

  • مدل: Rush 25
  • برند: Vango
ویژگی های بارز محصول :

  • دارای محفظه ای جهت قرارگیری لپ تاپ
  • دارای محفظه ای جهت نگهداری جزوه و کتاب
  • دارای طراحی AirMesh در بندها جهت جریان هوا
  • دارای سیستم AirForce جهت گردش هوای بهتر و تهویه مناسب در پشت
  • دارای نقاط بازتابنده جهت حفظ ایمنی افراد در تاریکی

ارسال فوق سریع 

تهران: ارسال در سریعترین زمان

شهرستان ها: ارسال در 48 الی 72 ساعت کاری

اطلاعات بیشتر : ⓘ سفارشات بالای 3.000.000 تومان در شهر تهران به صورت رایگان ارسال می شود

آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟

معرفی محصول

کوله 25 لیتری ونگو مدل Rush 25، با طراحی زیبا و منحصر به فرد و دارای محفظه ای جهت قرارگیری لپ تاپ و همچنین محفظه ای برای نگهداری جزوه و کتاب می باشد. این محصول دارای جیب های داخلی متعدد بوده و همچنین به دلیل دارا بودن نوار محافظ و چسبی در محفظه اصلی، لپ تاپ هایی تا 15 اینچ و نیز تبلت و آی پد را امن نگه می دارد.

طراحی AirMesh در بندهای آن موجب عبور جریان هوا و استحکام بیشتر می شود و در ضمن با داشتن سیستم AirForce در قسمت پشت و کانال های تعبیه شده در ساختار آن سبب گردش هوای بهتر و تهویه مناسب شده که مانع از عرق کردن کمر افراد می شود. بر روی بدنه این محصول نقاط بازتابنده ای وجود دارد که به حفظ ایمنی کاربر در هنگام تاریکی کمک می کند.

ویژگی های بارز محصول:

  • دارای محفظه ای جهت قرارگیری لپ تاپ
  • دارای محفظه ای جهت نگهداری جزوه و کتاب
  • دارای طراحی AirMesh در بندها جهت جریان هوا
  • دارای سیستم AirForce جهت گردش هوای بهتر و تهویه مناسب در پشت
  • دارای نقاط بازتابنده جهت حفظ ایمنی افراد در تاریکی

معرفی برند

کمپانی ونگو در سال 1966 در غرب اسکاتلند فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی داستان تاریخی طولانی در زمینه تولید تجهیزات طبیعت گردی دارد و تلاش کرده است که خلاقیت و نوآوری چشمگیری در زمینه تولید محصولات خود داشته باشد و امروزه مردم در سراسر دنیا از محصولات آن ها استفاده می کنند. ونگو با تولید چادر با تکنولوژی AirBeam (بادی) برای سفرهای بیرونی انقلاب بزرگی ایجاد کرد که تنها در عرض چند دقیقه می توان این چادرها را نصب کرد و از این تکنولوژی در سایبان ها، چادرها و دیگر محصولات خود به گونه ای استفاده کرد که با تمام وسایل نقلیه سازگاری داشته باشد. در گذشته خانواده ها هنگامی که به تعطیلات می رفتند احساس آرامش و راحتی را در سفرهای خود نداشتند که این کمپانی با تولید محصولات هوشمند با وزن سبک و در ابعاد کوچک که در شرایط آب و هوایی مختلف ثبات و مقاومت بسیار خوبی دارند و هم چنین با تولید کیف های مخصوص برای حمل و نقل آن ها حس اطمینان و آرامش را به مردم ارائه کرد و آن ها را از وسایلی مانند کوله پشتی و ... برای بردن چادرهای خود استفاده می کردند راحت کرد. امروزه مردم تجهیزات ونگو را می توانند در هنگام دوچرخه سواری کوهستانی، پیاده روی روی تپه یا هر جای دیگری که می روند به راحتی با خود برده و از تعطیلات خود لذت ببرند.

وبسایت رسمی محصول

کوله پشتی/ساک
جنسPVC مقاوم
ابعاد17x31x48 سانتی متر
ظرفیت25 لیتر
وزن880 گرم
قابلیت شستشودارد
گارانتیدارد
محصول کشورانگلیس
نوشتن نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات