محصولات
سبد خرید

نگهداری خودرو | نظافت خودرو

نمايش 1 تا 30 از 80 (3 صفحه)

امروزه داشتن ماشین شخصی به یکی از نیازهای تقریبا مهم اکثر مردم تبدیل شده است. افراد برای تردد درون شهر، رفتن به محل کار، مسافرت و ... ترجیح می‌دهند از خودروی خود استفاده کنند. به‌طور ویژه کسانی که اهل طبیعت‌گردی، آفرود، رفتن به کویر و ... هستند، باید ماشین مناسب با این مسیرها را داشته باشند تا بتوانند بدون دردسر به سفر خود بپردازند. داشتن خودرو و استفاده از آن تجربه لذت‌بخشی برای سرنشین آن فراهم می‌کند. اما، ماشین شخصی هم، مانند هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت و نگهداری‌های خاص خود دارد. بخشی از کارهای مربوط به نگهداری خودرو، فنی و تخصصی است که معمولا توسط تعمیرکار انجام می‌شود. اما، به‌جز قسمت‌های فنی خودرو، نظافت و نگهداری از ظاهر آن هم دارای اهمیت است. تمیزی داخل خودرو باعث می‌شود که شما و دیگر سرنشینان حس بهتری در هنگام نشستن پشت آن داشته باشید.

زمانی که با ماشین خود به دل طبیعت، مناطق کویری، آفرود و ... می‌روید باید از مناطق و مسیرهای مختلفی عبور کنید که ممکن است باعث کثیف شدن ماشین بشوند. گذر از گل‌ولای، حرکت در مسیر خاکی و ... همگی آلوده شدن بدنه ماشین را به‌دنبال دارند. ولی لذت رفتن به این مناطق طبیعی و گذراندن لحظات خوش، ارزش تحمل این موضوع را دارد. همچنین، به‌مرور و با استفاده طولانی‌مدت از خودرو، داخل ماشین هم دچار لک و چرک شده و باید تمیز شود. برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف خودرو، مواد تمیزکننده مخصوصی وجود دارد که به جنس آن صدمه‌ای وارد نشود و به بهترین شکل آلودگی را پاک کند. از جمله محصولات نظافت خودرو می‌توان به اسپری بو بر، اسپری پاک‌کننده قیر، اسپری لکه بر، شیشه پاک کن، رینگ شوی، اسپری تمیزکننده حشرات، اسفنج شست‌وشو و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

دسته دیگر محصولات نظافت و نگهداری خودرو، مکمل‌ها و مراقبت‌کننده‌ها هستند. مکمل بنزین و سوخت، در کنار بنزین برای خودروها قابل استفاده است. این محصول با ایجاد احتراق کامل در موتور خودرو، باعث سالم ماندن سیستم سوخت‌رسانی خودرو شده و مصرف سوخت را هم کاهش می‌دهد. تمیزکننده سوخت یک افزودنی کاربردی دیگر است که با جرم‌زدایی، باعث استفاده از حداکثر توان خودرو می‌شود. محصولات مراقبت‌کننده، گروهی دیگر هستند که معمولا قبل از استفاده بخش‌های مختلف خودرو، به‌کار می‌آیند و باعث افزایش طول عمر آن می‌شوند. انواع اسپری‌های روان‌کننده، محافظ و براق‌کننده، شست‌وشو، پولیش و واکس از جمله مراقبت‌کننده های ماشین را تشکیل می‌دهند. از طریق فروشگاه آفرود بازار می‌توانید با توجه به نیاز، موارد موردنظر خود را سفارش دهید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات