محصولات
سبد خرید

بخاری سفری | بخاری کمپینگ

نمايش 1 تا 19 از 19 (1 صفحه)

انواع بخاری های مسافرتی بر اساس نوع عملکرد و کارایی

کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت گردی و ... در فصل پاییز و زمستان حال و هوای خاص خود را دارد و برای بسیاری از طبیعت دوستان لذت بخش می باشد. اما این موضوع را نباید فراموش کرد که برای حفظ سلامتی خود و دیگر همراهان در کمپینگ باید گرمایی دلنشین نیز ایجاد کرد. امروزه برای راحتی در حمل و نقل و نیز حفظ ایمنی، محصولات متنوع بسیاری در زمینه گرمایش تولید شده که می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایید. این محصولات در مدل ها و کارایی های متفاوت تولید شده اند تا شما بر اساس نیازتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بخاری مسافرتی

بخاری جیبی

این نوع از بخاری ها، ابعاد بسیار کوچکی داشته و کاربردهای زیادی دارد. برای مثال می توانید این بخاری ها را درون کیسه خواب قرار دهید و خواب آرامش بخشی را تجربه کنید. همچنین در مواقعی که در مسیرهای سرد مشغول راه پیمایی یا کوه پیمایی هستید، با استفاده از این بخاری ها میتوانید دستانتان را گرم کرده و از یخ زدگی انگشتان خود جلوگیری نمایید.

بخاری مسافرتی گازی

یکی از رایج ترین نوع بخاری های کمپینگ، بخاری گازی است که در مدلها و ابعاد مختلف وجود دارد. عملکرد این بخاری ها به صورت تابشی بوده و برای استفاده از آن ها باید کپسول گاز کوهنوردی همراه داشته باشید. بخاری های گازی در دو نوع بخاری مسافرتی گازی سرامیکی و غیر سرامیکی تولید می شوند.

بخاری درجا یا بخاری گازوئیلی

بخاری های درجا نیز یکی دیگر از انواع بخاری های مناسب کمپینگ و سفرهای آفرودی بوده و با استفاده از آن می توانید داخل چادر مسافرتی خود را به خوبی گرم نمایید. این بخاری ها معمولا در بیرون از چادر نصب شده و با استفاده از لوله هایی که دارد، گرما را به داخل چادر هدایت می کند.

بخاری مسافرتی هیزمی

آخرین نوع از بخاری های مسافرتی و کمپینگ، بخاری هیزمی بوده که همانطور که از نامشان پیداست، با استفاده از چوب و هیزم گرمای مورد نیاز شما را تامین می کنند. بخاری های هیزمی بیشتر برای استفاده در فضای باز یا زیر سایبان هایی که دیواره آن ها باز است، مانند سایبان ستاره ای، کاربرد دارد.

 

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام

ایمیل*

موبایل*

توضیحات